Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Vårbaby

Wow vad härligt det är nu med alla magar i vädret.... jag menar förstås alla gravida kvinnor och jag har flera i min bekantskapskrets!
Man får ju inspiration för mindre.....så nu blev det ett Grattis till vårbaby-kort.

image42

Valde färgerna gult och grönt för jag tycker att det är neutralt, dvs passar både pojke och flicka.

image43

Nallen är en stämpel jag köpte på mässan i Göteborg, jag embossade den med glittrigt embosspulver... snacka om att det glittrar i solen!
Bakom nallen sitter en gul tag där jag skrev hälsningen för hand.

image44

Pyssel Passions lilla babystämpel älskar jag......nu fick den bli gul och grön - ja en riktig vårbaby! Den är målad med distress ink.

Ha en härlig vår och NJUT AV SOLEN!!!!!
Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: