Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Kort till pensionär

Halloj!
Är det någon mer som tycker det är svårt att göra kort till män? Speciellt lite äldre.......men nu har jag gjort ett kort till vår kollega Janne som går i pension.
Hans stora intresse är tåg, och han har åkt det mesta i tågväg.....därav kortets utformning,,,,



Texten som står är "NU TUFFAR JANNE VIDARE MOT..." och inuti kortet står det naturligtvis - pensionen.



Pyssel Passions söta stämpel pojken som sitter har här fått bli gammal med grått hår och skäggstubb......
Han är upphöjd med 3-D kuddar.
Jag har målat med distress ink förutom skäggstubben som är duttade med penna.

Ha det så bra alla - Kram kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kicki
skriven :

kanon! fint kort! Kan du fixa glasögon också;)?? hare bra..ses imorgon!

2 Nilla
skriven :

Coolt!!!!