Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Hej & Hå det är måndag.......

......och jag har jobbat medan resten av familjen varit lediga=)
Fast det var helt ok att jobba, gick till en lekpark med barnen och då var jag bara tvungen att gå ner till stranden och ta det här fotot!


Man ser ju hem hi hi hi hi ja till Djurön alltså (det är Djurö Kvarn som syns på fotot).
Vädret var helt underbart, vindstilla och några minusgrader och SOL!!!!
Efter jobbet var det raka vägen till Pyssel Passion (min absoluta favvoaffär), och där "råkade" det ju vara REA......som av en händelse liksom....... Jag skulle ju ha klisterlappar men det köpte jag oxå hi hi hi hi hi
Kolla in mina fynd!


Jag bara LÄNGTAR att få sätta igång och tillverka med allt nytt!!!!!!
De sålde skitsnygga papper kanonbilligt så mitt tips är ÅK FÖRBI om du bor i närheten....... vissa grejer var det upp till 70% rea på - så gott som gratis, eller hur?

Visst ja, har ju gjort varsinn LO till barnens album. De är i 8X8 och först ut är Dennis LO som visar skolavslutningar i år 2 och år 3. Tyckte det var kul med ett år mellan fotona på samma LO.


Pappret med nyckelpigan är från Panduro, så då fick tre tränyckelpigor "flytta in".
Blomman tyckte jag var lite för blek, men med en rand gul färg från gelpennan blev det lite mer färg.....
Melinas LO handlar om när hon var sjuk.....


Snyggt med en blixt rakt i pannan, men så är det i vintermörkret........
Rubriken har jag skrivit i en tag.
Ser ni den vita slingan på kortet....försök inte göra som jag......värsta galenpannan........ stämplade en slinga och hällde på embosspulver och hej och hå med embossfönen och då reagerade kortet genom att liksom bubbla upp.... ingen bra idé med andra ord så här kommer ett varningens ord. Men jag måste säga att det ser ju snyggt ut på håll hi hi hi!


De ursöta bokstäverna "pluttan" har jag köpt hos PP och det finns massor av varje bokstav på ett ark - I love them!
Satte på plåster oxå för att förstärka sjukkänslan......

Ja det var vad jag hade att visa idag..... vad tycks? Skriv gärna en rad
Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Ja vad ska man säga.

NÄR HAR DU TID ATT SCRAPPA?

2 Åsa/asamia
skriven :

Tack för titten i min blogg, det är så kul när man får hälsa på tillbaks.

Massor av fint hittade jag hos dig, återkommer gärna!

Gott Nytt År!

3 Emilie
skriven :

Tack för kommentaren!!

Gillar denna - smart med plåster när man är så där liten och sjuk!

God fortsättning.......