Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Dopkort

Nu har jag tillverkat ett dopkort till en liten Charlie som döps på lördag.
Jag fick uppdraget att det skulle vara ljusblått och nallegulligt......
Så här blev min tolkning.



Jag har stämplat "på dopdagen" med atlantic färg och embossad med hologram. Även ramen som är i chipboard är stämplad och embossad med samma färger. Sedan var jag tvungen att lägga på glossy accents för jag gillar den effekten.



Skylten är ditsatt med brads som ser ut som knappar, tycker de är söta. Runt tagsen har jag streckat med svart smal penna och chalkat med antique pewter.

Må så gott - Kram Petra (6 arbetsdagar kver till semester)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mahlin
skriven :

Nu är bloggen uppdaterad med liiite bilder iaf... =)