Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Dax för mässa....snart!

Oj, oj, oj, det blev inget pysslande ikväll. Håller nämligen på och packar inför helgens stora mässa i Göteborg "Nordiska stämpel och scrapmässan". Jag ska stå där i Bumblebees monter eftersom jag är med i deras designteam och det ska bli så himla kul och spännande men samtidigt lite pirrigt.....
Jobbar till 12 i morgon och sedan hämtar jag upp Paula och så drar vi mot Göteborg och hem till Linda & Filip.
På söndag när jag kommer hem misstänker jag att bilen är full med nyhandlade saker - det kan ju vara dyrt att hålla till på en sådan mässa.....hmmm.
Nu hoppas jag att ni alla får en kanonbra helg så kommer det lite mässbilder på bloggen på söndag.
Kram och scrappa på //Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: