Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Välkommen Emil!

Tjoho!!!!!! Jag har blivit Faster och i morgon ska vi åka och titta på lilla underverket!

image103

Det blev en annorlunda vikning på detta kort, man öppnar det i mitten. Nallen från PP har jag målat med distresser och dagen till ära har han fått en rosett om halsen.

image104

Själva "låsanordningen" fick jag till med hjälp av brads och smalt sidenband.



Inuti kortet har jag ett jättesött Beatrix Potter papper som jag stämplat och embossat en liten bebis-texten på.
På höger sida har jag skrivit en liten hälsning till nya familjen.
Prova gärna att vika korten i tre delar, det är roligt med nå´t nytt tycker jag.
Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: