Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

PUST & STÖN

Halloj på er!
Här har inte skrivits på läääänge, men jag lovar - det har varit fullt upp!
Är jätteglad eftersom jag kom till PysselPassions final i Idoltävlingen....men sen blev det ångest när jag skulle göra de två finalbidragen. Ett bidrag skulle vara i stilen Freestyle och det andra i Shabby Chic.
Jag valde två alter, fast man fick även göra kort eller  LO´s.
Hur som helst är det inskickat nu och bild kommer senare här.......
Var på julmarknad i lördags och sålde kort m.m. Helmysigt i Dagsbergsgården var det, man kände verkligen julens ankomst, och dit längtar både jag och barnen nu!
Måste visa ett kort på Dennis när han höll en Chiuauavalp (eller hur det stavas......)


Gosigt va?????

Tänkte visa lite mer bilder från senaste tiden...............


Melina med sin jättesöta kanin Pärlan


Suzette som Prinsessa (Milla har klätt henne och hon fann sig i det - tyckte nog hon var FIIIIN!)


Söta Pim-Pim


Mannen och dottern myser i Mammsens lusthus


Tittut i luvan säger Suzette, och jag säger Godnatt...........
Kram från Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nicole
skriven :

heej vad Pim-Pim är sööt jga saknar henne hon är den bästa som finns att lära sig rida på pussa henne från mig kram från Nicole (från skogslotten kalasset)

2 soffan
skriven :

Jag håller med att det är fullt upp nu , här har jag snart två som fyller år i dec så värst var inte den planeringen, och så är det julen som jag gillar.

Du har gjort såå fina Lo´s jag gillar "Mor och dotter" mest, den är superfin och dom andra oxså.

Ha en skön 1:a Advent



Kram Ann-Sofie/soffan