Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Dopalbum

Nu har jag BIA-skapat!
En väninna ska på dop och då ska lilla Linus-pojken få ett minnesalbum från sitt dop.


Framsidan på boken...... namnet linus är gulembossat. I fickan sitter en lapp med namn, kyrka och dopdatum.


När man öppnar boken så ser man att mamma och pappa ska sätta ett foto på det lilla dopbarnet, och sedan är det en massa tomma sidor som gästerna ska skriva sina namn på samt någon liten hälsning. Kan vara kula att ha som vuxen att kika i......


Varje sida är dekorerad på lite olika sätt.....här kryper det myror på ena sidan, och en blomma med blad på den andra.


Prins Melvin (från Pyssel Passion) med guldstickles på kronan, samt hink & spade


Ett blommigt band som går runt bladet på båda sidor och så en nalle måste väl vara med......

Nå vad tycks, tror ni det blir en bra doppresent?
Kram - Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Åh vad fint...

2 Kamilla
skriven :

Wow vad snyggt!!! Det kommer att bli en toppenpresent :D

3 Scraptroll
skriven :

den är jätte fint och det är ju en sådan rolig idé också.

4 Nilla
skriven :

Oh vad fint, ta bra betalt!!!

5 tant fia
skriven :

Nilla ska hålla tyst!!!!Men jag håller med om att den är helt fanrastisk!!!Tack Petra .....den blir bästa presenten kan jag lova.....kram Fia

6 Nilla
skriven :

Vadå hålla tyst! Smakar det så kostar det! HaHa!Ta inte illa upp Fia!