Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Svensexa för kollegan Peter

Tjoho vad kul det är när kollegan ska gifta sig!!!!!!
Då får ju vi tanter på jobbet fixa "svensexa" eller vad det heter........
kanske svenhippa??????
Hur som haver så var temat för kvällen SAGA och Peter fick va´kung
och vi andra var prinsessor........
Vi tog honom till Busfabriken där vi hade party i Prinsessrummet!
Sen for vi till Bishop för att bärsa.................


Söta Jonas passade väl utmärkt som Prinsessa, och han förde sig som en under hela kvällen!


Kung Peter ser våldsamt kär ut i den väna Prinsessan.......Undrar vad Mahlin tänker?????


I brist på en vit springare fick kungen hålla tillgodo med en ZEBRA!!!!!!


Själv hittade jag en enhörning att skritta runt på.....


Min söta Kottekollega Prinsessan Kicki satt bredvid Prinsessan Jonas på Bishop.
Chefen syns till vänster men hon hade "tappat" kronan!


Peter fick till upgift under kvällen att samla råd i ett block
"hur lever man lycklig i alla sina dagar"
och här läser han högt för oss vilka råd han fått!
Men gissa vem jag hittade på Bishop som skrev i Peters bok.........


Jajamensan - självaste Herr Plura i Eldkvarn...............
Slå den svensexan om ni kan hi hi hi hi hi

Ha en kanonfredagskväll - Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

ååååhhhhh sååå roligt ni verkar haft!!! Önskar allt att jag hade "råkat" gå förbi bishop för o se er=). snygga pics, kul som f-n o se..=) wiiiie. han blev överraskad kan ja tro=)

2 Mahlin
skriven :

hihi.. Ni är väl för söta.. ochc det där är en prinsessa jag kan ta att bli brädad av.. haha =D

3 Andy
skriven :

Kul idé med en speciell svensexa med bara kollegorna! Tänk om alla kollegor tänkte så. :-)