Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Hemma igen!

Jaha då var man hemma igen, och konstigt det där.......
hur kul och härligt det än är att vara borta
så är det kanonskönt att komma hem igen!
Men så är jag ju en riktig hemmaråtta oxå!!!!!

Var på promenad idag med Dennis, två kompisar och en liten Suzette....
Isen har lagt sig på Bråviken och Dennis tod så fina kort tycker jag....
det blir nå´t för mamma att scrappa!


Fågelfotsavtryck i isen


Isflak




Taget rakt ner i isen


Is utmed berget


Och så lilla Suzette som jag var tvungen att låna idag av mamma,
har saknat den lilla godingen när vi var borta.......
Nu hoppas jag bara att jag ska hinna skapa något oxå!!!!!
Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Oh vilka roliga och bra kort ni har tagit på er promenad.Isen på beget var cool+ lilla trollet.

Kram trollet+ matte

2 jeanette
skriven :

Vilka urfina bilder du tagit. Isen på berget gillade jag allra bäst. Fast hur fina kort som helst. Vilken fotograf du är! Kram Jeanette