Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Kort dag i backen.......

blev det idag.
Valde nämligen att äta lunch hemma så 12.30 for vi "hemåt".
Vi åt en kanonlunch beståendes av mammas köttsoppa!


Tack för maten Mammsen!!!!!!!!
Sen tog vi det lungt innan det var dax för backen igen, men Milla ville INTE åka mer idag
så de övriga är nu iväg och har kul och Milla och jag har handlat och varit till Dalby.


Min Svärfar (barnens Farfar) ligger begravd där så vi tände ljus hos honom.
Det var massa snö så vi fick pulsa i 30 cm snö för att komma fram till graven.
Som tur var tog jag med en borste så jag kunde få fram lyktan.

Väl hemma igen blev det fototime ute:

Milla ramlade i snön hi hi hi


Vinterfint


Milla provar gamla traktorn, och vet ni - den funkar faktiskt!!!!!


Älgbesök har vi oxå haft idag - stackars Benka, det är ju inte älgjakt nu........

Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Tänk om Benka hade fått göra en "Runar"!!

Vilken vacker bild vid graven med all snön mot

den mörka stenen och lyktan.

Vad roligt att ni har det skönt!!

Kram

2 Siv Rystedt
skriven :

Hoppas soppan smaka bra,var kanske skönt att Milla o du fick lite tid själva,roligt att ni hade en älg så nära, Milla tycks ha roligt på traktorn.Kram på er alla, mamma