Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Mulet i backen......

Dag 2 i Branäs var mulen - men hallå, vi har ju beställt sol!!!!!!
Inget att göra - dä ä bar å åk......

Melina i gondolen

Fullt ös på barnen Karlstrand!!!!


Föräldrarna var betydligt lugnare hi hi hi hi

Nästa kort tillägnas min kära KOLLEGA som fyller 55 år idag
HURRA - HURRA - HURRA - HURRA!

SKÅL & GRATTIS
Kicki-Licki
från din Kotte-kompis!!!!!!!

Nu väntar kvällsmat och ett varmt härligt bad, för i morgon är det dax igen!!!!!
Kram Petra
  







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kotte Kicki
skriven :

Tack tack min kottekompis! Tack även för den fina presenten, blev kanon! =)

2 Siv Rystedt
skriven :

Benka ser lite frusen ut,ska nu till era djur,ha de bra.Mamma

3 Paula Wiktorell
skriven :

Så söta ni är tycker jag!!