Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

La Liga

I Dennis fotbollslag DIF ordnas det en inomhusturnering som kallas La liga.
Invigning sker med pompa och ståt och sen körs ett antal matcher med
lagen som heter Sevilla, Atletico Madrid, Real Madrid osv.
Det lag som vinner turneringen är inte det lag som gör flest mål, utan det lag som
spelar schysstart - alltså FAIR PLAY!
Naturligtvis är det populärt hos kidsen som är i mixade lag - pojkar/flickor i åldern
6-14 år.
Här kommer en LO från invigningen i stl 8X8.


Texten är utstansad med den "gröna grodan".


Eftersom 8X8 är ganska småttigt så beskär jag korten en del......
Här har jag stansat ut en tag av det bortskurna med QK-tången och skrivit datum i.
Målstickersen är inköpt på Kontorab, och det är uppfällbart.
Däri har Dennis skrivit själv om La liga......

 
Petra 







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pia
skriven :

Åh vilken härlig LO, den blir man verkligen glad av när man tittar på den...

2 Annica H
skriven :

Vilken cool Lo! Den måste grabben ha blivit glad över att se! :)

// Annica H