Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

TACK snälla...

...för alla gulliga kommentarer - jag blir så GLAD!
 
Igår hade vi värsta betonggjutardagen hos Mamma och då såg det ut så här!

Det går åt en MASSA plastbyttor och krukor att gjuta i!!!!!
Jag, Mamma, Nilla & Fia hade jättemysigt och fick en hel del gjort men det visar jag en
Tänkte bjuda på nå´t gott.


I glasen smultronvin blandat med Sprite - MUMS!
Står på mitt "ormbunkefat" i betong och därpå ligger ett betonghjärta som jag målat vitt.
Snacka om god SOMMARDRYCK................

Sen en bild på lite sommarkvällsmys.

Men ikväll regnar det så sommarmyset får bli en annan kväll hi hi hi.




  
Ha det bra alla - Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Vilken trevlig dag vi hade och vad mycket fina saker vi hann göra.Ha de bra alla tre.

2 Josephine
skriven :

Tack för att jag fick komma, det var såå roligt och trevligt! Kram kram

3 Anna Q
skriven :

Nästa gång vill jag gärna vara med!! Om jag får... :-)