Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Coola Bessan!

Shit vad jag är nöjd med min Bessan!
Har travat idag och det var så kul, hon har ju liksom en egen stil
så det där med att rida lätt är bara att glömma......
men så är hon ju travare oxå och bara "ångar på".
Efter ridturen tog jag ett sånt coolt kort på henne!


Blä blä.......

Sen har jag nåt oerhört ledsamt att berätta.
Vår lilla Pim-Pim ska få åka till de gröna ängarna..........
Hon blir inte bra från sitt fång  utan jag och J (Pim-Pims ägare) har nu tagit
det slutgiltiga beslutet att hon ska få "sluta" sin tid här hos oss.
Det känns så tråkigt och många tårar har trillat den senaste tiden, men ändå
känns det rätt att inte plåga henne i onödan.....

Hon är så fin - världens sötaste Pim-Pim!!!!!!
  


Kram på er - Petra




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tant fia
skriven :

Finare häst fins inte ...här har tårar trillat oxå ska du veta...