Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Midsommarafton-09

Jaha då har man firat Midsommar igen och i år firade vi TVÅ GÅNGER!
Först i Ljunga kl. 14.00 och sedan på Djurön kl. 16.00!


Nu har jag i alla fall dansat små grodor, musikanter och räven raskar så  jag klarar mig till
nästa år..............

Kvällen tillbringade vi med Calle & Nilla samt Hasse, Lena med sina barn Joel & Erik.
En underbar kväll med MASSA god mat och dryck och underbar allsång
(beroende på vem man frågar hi hi hi hi)
Vi drack gott vin och öl till maten, barnen coca cola men käre Calle valde.......


MJÖÖÖÖÖÖLK!!!!!!!!

Det blev kyligt framåt kvällen och min käre man frös och frös.
Men det var innan han fick i sig Kapten Morgan(Rom).
Som tur var hade Nilla en mössa att låna ut......eh eh eh


Med en ros i truten blev det ändå midsommarstämning =)

Hoppas ni alla haft en härlig MIDSOMMAR!
Tack kära grannar för en trevlig afton!

Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: