Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Påsk-korgar!

Nu sitter jag här febrig, snorig, värk i kroppen och eländig..........
men i går kväll var jag i pysseltagen!
Inspirerad av Kicki http://scrapkia.blogspot.com tillverkade jag
tre påskkorgar i helt olika stilar.
Kul istället för påskägg?
Eller vad tycker ni?




Nu ska jag bli frisk FORT för sjuk är det värsta som finns att va´.

  







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Memme
skriven :

Jätte fina korgar. Kul ide som du säger att ha dem istället för påskägg.

2 Siv Rystedt
skriven :

OH, vad fina korgar, vilken rolig ide,hoppas att de är uppskattade på marknaden oxå.

3 Mahlin
skriven :

oo vilka superfina korgar! Heja dig!

och krya på dig nu!

4 Elisabeth
skriven :

Ja, de är verkligen söta de där korgarna :o)

Krya på dig nu!