Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Kort med cd-ficka

Vilken tur att svägerskan B-M fyllde år i går - jag fick anledning att göra ett kort!!!!
Eftersom hon fick en CD-skiva fixade jag till en ficka till den med min BIA.


Framsidan med svart och vitt....sen fick det bli orange som färgklick.
Den lilla hängeln ingick i julkittet, men tycker hon inte är så julig i dessa färger.
Gillar stämpeln eftersom man kan skriva nå´t i skylten.


Insidan......CD-skivan fick en ficka.


Hålen har jag stansat med BIA´n och sen trätt i band & snören.
Även tags satte jag fast - mest som dekoration.....


Måste ju ha med "Bessan" oxå!

Idag är jag hemma med stackars Melina, jätteont i halsen och när jag
tittade igår så hade hon vita prickar - AJ AJ!

Ha det bra alla - Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: