Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Lite uppdatering..............

kan det väl va´dax för.....
Fattar inte att tiden aldrig räcker till den här årstiden!
Man vill så himla mycket och speciellt när solen skiner.....
fixa rabatter, klippa gräs, hänga tvätt ute, rida en tur, plocka blommor - vaddå NJUTA AV VÅREN HAHAHAHA!
Har faktiskt pysslat men naturligtvis inte fotat mina alster........
Nå´t jag har fotat är Dennis för tidiga 11-årspresent!

En PEAK - dirtcykel, det är vad som gäller för lille sonen.
Han är så himla superglad för den och är Dennis nöjd så är mamma nöjd =)

Sen var det ju kaninungarna!
Nu är de tre veckor gamla, har fått ögon och börjat skutta runt!


Sötisarna!


Nå´n som är intresserad av en liten kaninunge?
Rasen heter löwen och är en dvärgkanin som kan bo ute året runt,
praktiskt tycker jag som har en allergisk man!
Pris 100:- st.

Idag har vi firat Fasters gull Emil 1år!

Grattis lilla charmtroll!!!!!!!


Pigg & glad, men till slut somnade den lilla 1-åringen hos Faster
som hann snuffa och pussa........

That´s all
Hoppas ni alla får en kanonhelg (själv jobbar jag ju på fredag)

Skål (sitter med ett glas vitt) och natti natti
//Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Petra, Henrik & Emil
skriven :

Tusen tack för uppvaktningen av Emil!! Stor KRAM till er och ha en skön långhelg tillsammans.

2 tant fia
skriven :

S Å SÖT HAN ÄR LILLA EMIL...OCH KANINUNGARNA OXÅ SÅ KLART