Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Lite julinspiration.........

Så här första advent har jag gjort varsitt teljuskort till barnens fröknar.


I fickan finns en tag där det står en hälsning, i det här fallet en
önskan om en mysig adventstid............


Det blev en "änglalik" tändsticksask oxå...........
Den ska bli en gåva till någom jag känner som tycker om änglar!
Pappret med noterna har jag lagt krackeleringsgloss på.


Naturligtvis har vi tänt första ljuset och druckit glögg!!!!!!

Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Vad fint du gjort till barnens fröknar, måste

blivit jätte glada.

2 Maiden
skriven :

Ja de är verkligen kanonlätta att göra - å blir så snygga!! :-)

Trevlig 2:a advent!

Kram