Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Fiske-kväll

Idag har jag gjort en ny LO om en härlig kväll på berget med pappa
20 dagar innan han tyvärr lämnade oss och somnade in.

Jag tokgillar detta fotografi i solnedgången och man endast ser silluetterna!


Blandade chipboard-bokstäver, målade m svart akrylfärg, stämplat på
blå swirls och GLOSSAT!!!!


En fjäril som jag klippt ut samt Utee-embossat


På fotot satte jag en overlay samt dekorerade med blommor, valde att
fånga totots färger i blommorna...


Journaling på en tag.....har stansat ut ett hjärta, lagt det på tagen och sedan
duttade jag med olika chalks så det blev milda färger på mina hjärtan.

Japp det var det..........nu tänker jag snart nanna kudden, men först måste jag
kika runt lite bland olika bloggar - det är så kul!

Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 SofiaH
skriven :

Vilka underbara detaljer du har gjort på denna LO!!

Och fin journaling, jag får lite tårar i ögonvrån faktiskt! Det är så fint att ni fick en sån här stund nära slutet, det kan jag tänka mig är mycket värt sen!!

Kram

2 Annelie
skriven :

Gillar din stajl!

Tack för titten hos mig : )

3 Annelie
skriven :

Har en grej till dig i min blogg!!!