Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Liten minikorg

Bästa Wilma har fyllt 4 år, och pärltokig som jag blivit
så gjorde jag ett "tjejigt" halsband till henne.


Rosa, lila och riktigt glansiga pärlor.....och så namnet såklart:)

Sen gjorde jag en lila minikorg för att lägga halsbandet i...


Ett lilaglittrigt W samt en söt hjärtbård.


På en av sidorna satte jag blommor i lila nyanser.


En fjäril m prickad kant.....

En bra liten korg för småtjejer att ha sina smågrejer i - eller hur?

Nu ska jag vårda min förkylning, mår skit men tänker lägga mig tidigt
så jag orkar jobba även i morgon - sen ska det väl firas Valborg....

Kram kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Från en pärltokig tjej till en annan pärltokig tjej!

Och man kan aldrig ha för mycket väskor, burkar, påsar mm fråga Wilma! haha

2 Camilla
skriven :

Vilken tjejig present - det blev perfekt! Jättesöta grejor!