Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Minifågelholk

Har altrat en minifågelholk som jag har haft liggandes några år.
Inköpt på Panduro nån gång när det var rea........


En fjäril har landat på taket och en nyckelpiga är på väg in:)


I blommorna på andra taksidan sitter en trollslända (brad) i blommorna.....

Holken är klädd m vitt paketpapper och sen har jag chalkat kanterna samt pinnen.

Nu ska jag packa till Lägerskola på Kolmården dit jag ska i morgom med Dennis klass.
Shit vad kul det ska bli!!!!

Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

va fint du gjort

2 Anki Jarl
skriven :

Hej

Ha det så kul i Kolmården så ses vi på onsdag!

3 Sandra
skriven :

Åh vilken gullig fågelholk, mysig!

Har glömt att tacka så mycket för awarden, supergulligt av dig, tusen tack!!



Kramelikram från Sandra

4 lisa
skriven :

Tack för kommentaren i min blogg! :)jätte söt holk!