Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

SÅ KUL...........

det var att komma till Gredelin (affär i Norrköping) idag!
De hade marknadssafton och Jackie satt och demade hur man kan göra fina tags!
Jag frågade om hon kunde visa hur man hanterar en "maskin" som jag
hört talas om, och det gjorde hon - TACK!
Man kan nämligen med hjälp av denna göra askar, kuvert, album m.m. m.m.
Gissa vad jag har hemma nu?


Massor av skåror så man vet var mitten är om man tex har ett A-4 kuvert.
Man kan även embossa fina mönster i pappret..


Uppfälld.....oj vad många skåror att biga i......


Här ser man mallen för att göra kuvert!
Mamma och jag köpte den ihop så den kommer säkert användas flitigt!!!!!

Har nu tillbringat två dar i Kolmårdens Djurpark med sonens klass på Lägerskola!
Tänkte visa lite djurbilder om nån är intresserad!?


Så nära vi kom tigrarna - Grrrrrrr


Så fina delfiner är!!!


Dennis matade en liten apa!


En skorpion på Dennis hand - mamma vågade knappt fota=)


Noshörningarna med deras "lilla" unge.

Har haft underbara dagar på djurparken och lärt mig massor, men gissa om jag är trött!!!
18 st 11-åringar förstår inte att man måste sova när man är på lägerskola
GÄSP!
Men konstigt nog sover älskade sonen som en gris just nu hi hi hi
och förmodligen hans klasskompisar oxå:)

Snart sover jag med - Godnatt & Kram //Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Petra & Emil
skriven :

Wow med Djurparkslägret - kul!! Jag tokgillar er nya maskin!! Sitter precis o scrappar för första gången på säkert ett halvår... Nu ska jag igång igen! KRAM

2 Mahlin
skriven :

kul med marknadsafton! och TACK för påminnelsen.. jag har ju en sån där apparat nånstans i gömmorna.. glömmer man bort en sån stor pryl har man för mycket saker.. kram

3 Camilla
skriven :

Är det en bra "maskin" den där brädan? Har funderat lite på ngt sådant men har inte riktigt vetat om man har nytta av den.

4 Alexandra
skriven :

Oh, jag missade marknadsdagen =( Det hade varit kul att gå på. Kolmården lät inte heller så fel!