Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Scrappad tändsticksask

Hallå på er!
Efter flera veckors bloggtorka tänkte jag visa att jag faktiskt har
skapat något;)
Har gjort en scrappad tändsticksask till en av Dennis tränare....


Visst är pappret från Magnolia jättefint?????
Stämpeln är från PP


På andra sidan satte jag en tag med egenskriven hälsning.

Sen måste jag ju skriva att vi har blivit med hund!
Numera bor det en Lhasa Apso tik hos oss som är 5 år gammal och heter Alliz!
Tyvärr har hon haft det ganska jobbigt i sitt hundliv.....men nu hoppas
vi att vi kan hjälpa henne att få tillbaka sitt självförtroende, och hitills har allt gått bra!


Här trivs hon bra på fårfällen under bordet, hon är nedrakad pga att hela
hon var som en stor tova.........


Mys med lillmatte i soffan, hon påminner lite om en minigris nu när hon knappt har nån päls...


Söt Alliz-nos


Snömys med min lilla voffe!!!!!
Jag blir så himla arg på människor som vanvårdar sina djur........
Hur kan man????

Var rädda om era husdjur - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Alexandra
skriven :

Stackars lilla Alliz! Tror hon kommer må jättebra hos er, hon ser ju redan ut att trivas bra =)

Altrade tändsticksaskar är perfekta presenter!