Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Äntligen hemma!

När man ska iväg på semester så längtar man nästan ihjäl sig...........
sen när man kommer hem så är det så himla skönt att få vara hemma!
Vi har haft en toppenvecka med våra vänner fam. I i Värmland och åkt slalom i Branäs
varje dag - trots kylan.


Melina på Branäsbergets topp!


Dennis lärde sig raila med snowboarden!


Lillasyster ville inte vara sämre - HEJA!


Lite småtrött blev Dennis av allt farande i backen...


Även jag och Melina var lite småtrötta........

Nu är det en skön helg som väntar - med en himla massa tvätt och även
en del pyssel hoppas jag - har lite abstinens......

Kram kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Skönt att ni har haft en bra vecka o att resan gick bra både upp o hem, värst var väl upp.Vad duktiga barnen är. Ha de bra kram, kram på er,hälsn. från katt o kaninvakten.

2 Anki Jarl
skriven :

Hej

Kul att ni haft det bra och att det gick bra att köra. Vi ses i morgon!

3 Camilla
skriven :

Ni verkar ha haft en kanonsemester! Kul!