Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Kort till nyfödd bebis

Här kommer ett kort som en kollega på förra jobbet ska få.......


Som ni förstår så fick hon en dotter.....mycket ROSA är det.
Även de vita rosorna har fått rosa stickles duttat på sig.


Stämpeln får Skogstokiga har jag målat m distresser. En bit spets satte jag
dit på vagnen.


På insidan har jag stämplat en liten bebis-bakgrund.
På tagsen namn, vikt , längd osv......


En liten påminnelse......ni har väl skottat av era tak???

Ha en härlig söndag - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Vilket sött kort! Och ja, vi har skottat vårt tak; gånger flera!!! Vi har nämligen platt tak;) (vi=min sambo)

2 Anonym
skriven :

Vilket jättegulligt kort! ... så roligt att se även en väl dekorerad insida ...