Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Finfina korgar!

Idag gjorde jag varsin korg till Melina och hennes kompis Emilia.
Sen fick de gå lösa bland blommor, brads, hjärtan, band m.m.
Måste säga att det är jättekul med barn som gillar att pyssla
och de har verkligen inga hämningar......... UNDERBART!!!!!


Titta så fina de blev............


Så fint med alla blommor....... Emilia sa att det var hennes "blomsterträdgård"!


Här ser man tydligt de fyra "facken" som blir i korgen.
Tack snälla Bella-Mio som visar en tutorial på sin blogg så man vet hur man ska göra!
http://bellamios.blogspot.com/search/label/Mall


Natuligtvis måste jag ju visa er söt-tjejerna!!!!!!!!
Pyssla nu på med era barn
Kram - Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Jätte fint, vad duktiga söt-tjejerna är o vad de måste vara stolta över korgarna.

2 Angelica
skriven :

Ahh, jag gillar korgen, det får bli nästa helgs äventyr :)



gjorde ytterligare ett pocketkort ikväll, bilder kommer i veckan.



Det finns en tutorial på det. Hör gärna av dig så skickar jag länken :)

3 Hella
skriven :

Hallå där.

Om du är sugen på en pysselträff så kolla in på www.scrappmara.blogspot.com

Kram Hella.

4 Camilla
skriven :

Supersöta korgar gjorda av supersöta tjejer!!!! Har också gjort ngn sådan korg - enkel, smidig o användbar.

5 Tesa/Therese
skriven :

Jättesöta korgar. Ramarna jag gör är lite meckiga att göra. Tar lite tid innan man lär sig löda ordentligt.Tack för ditt avtryck:) Kram Tesa

6 Zornitsa
skriven :

Oj vilka fina korgar... visst är det underbart att pyssla tillsammans med barnen :)