Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Gotteburk/Pennburk

Nu har jag skapat till en tjej......
Det blev en gotteburk och när godiset är uppätet
blir det en perfekt pennburk!


Bottenpappret är ett vitt strukturpapper, spets i nerkant, lite blommor
med stickles på samt floss som jag trätt pärlor på.


En magnoliastämpel samt ett L, målat med akrylfärg, stämplat över samt glossat.

Tänkte att det här kan vara en idé till påsk ist för påskägg -
då blir det ju kvar nå´t man kan använda......

Ha det jättebra och lämna gärna en kommentar
Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin Erika
skriven :

Jättebra idé och fin burk! :-)

2 Kerstin/Maiden
skriven :

Snygg!

Jag gillar verkligen idén med pärlor på flossen, det måste jag prova!

Kram

3 Angelica
skriven :

Hej och tack för titten :) Visst är det kul att titta runt och leta inspiration :)

4 Nilla
skriven :

Be kokrskan att spara konservburkar som du sen kan klä och dekorera. Hon har säkert stora burkar som man kan spara garn eller annat i. Locken går säkert att klä så de blir lite större och kan användas som lock på den färdiga burken. Man får aldrig för mycket burkar. Kram

5 Tesa/Therese
skriven :

Mysig burk....med massor av godsaker, mums! Tack för ditt avtryck hos mig:) Kram

6 petra
skriven :

Härlig gotteburk, den kan användas till mycket när godiset är slut. Tack för titten i min blogg.