Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Äntligen ett kort!!!!!!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och gjort ett kort!
Tur att kollegan fyller år idag - då blev jag ju tvungen hi hi....


Stämpeln är en Magnolia, färglagd m disresser. Lager på lager
blomman har fått daggdroppar i form av gloss på sig.


Inuti en biljett m datum, dag och månad glossad.
Eftersom vår avd heter Spindeln så blev det två spindlar i nätet.........

Vet ni vad????? Jag har tre kort till på G......
Kanske scraplusten har kommit tillbaka nu - Hoppas....

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anki Jarl
skriven :

Tack så jättemycket för det fina kortet och prydnaderna, de passar perfekt till ljusfatet jag fick av Lovisa

2 Thessan
skriven :

sv. jättefint. är det svårt? lite sugen på att testa. Tack, nä ombett e inget trevligt men jag mår bra nu =)