Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Äntligen SOMMAR - på riktigt

Äntligen känns det att det är SOMMAR på riktigt!
Barnen har badat vid badstranden och vi har firat en
härlig midsommar tillsammans med goda vänner.....
Dessutom väntar en veckas semester!
Kan det bli bättre?


Melina bygger i sanden nere vid badplatsen.


Min fina Midsommartjej!


Mammsen & jag i Ljunga där vi dansade små grodorna & co...


Mor & Dotter - ett av få kort på oss tillsammans.....


På kvällen hos Calle & Nilla åts det enorma mängder mat - MUMS!
Trots detta orkade Dennis med en STOR tallrik jordgubbar, glass, grädde
och strössel........
Ser ni vad nöjd han ser ut...hi hi hi

Sommarkram på er alla
//Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Thessan
skriven :

sv. Tack! Du får mejla precis när du vill ;)

2 Anki Jarl
skriven :

Ha en riktig skön vecka nu. Skicka ett SMS om du vill bli av med några rabarberskålar i sommar så kommer jag ner och hämtar.

3 C A R O L I N E
skriven :

Fin blogg! :)

Hoppas du har en bra lördagskväll :)

4 Daniel
skriven :

Härligt!



Njut massor av semestern!!!