Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Nya grejer på G

Japp, nu har jag gjutit igen - trist att vänta på att de ska torka.....
Vill ju se resultatet NU


Ser ni vad det ska bli? Resultatet kommer i morgon hi hi hi


När detta brunnit klart blir det ett ljusfat med rosor.....


Blivande bordsdekorationer..............

Min Milla har spelat teater fredag och lördag och efteråt tog jag en sån härlig bild...


..på Melina i samspråk med Mattis!

För övrigt så har helgen inneburit lite pyssel.......
Melina ska nämligen ha Piratkalas på lördag så då har min käre man
byggt ett Piratskepp i trädgården!!!!!
Självklart måste skeppet ha en flagga...


Coolt va´? Fick offra ett svart lakan, men vad tusan gör man inte för sin dotter?


Melina testar piratposen............AAAARGGGHHHHH


Brorsan låg risigt till!!!

Ja vi har haft en kanonhelg - hoppas ni andra oxå haft det bra!
Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helen
skriven :

Vad kul att du gjuter mer betong:)



Vilken insats att bygga ett piratskepp, lycklig dotter gissar jag på!

2 Thessan
skriven :

Stor midsommarkram till dej från mej och mina Amisar!

3 Tesa/Therese
skriven :

Så mycket fint du håller på att gjuta:)

Tack, vi har haft en kanonmidsommar. Lyckost dig som har semester, själv måste jag vänta ytterligare 2 veckor till.

Kram Tesa