Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

GENREP på Ronja Rövardotter...

..har det varit i kväll!
Helt UNDERBART är det att få vara med om detta!
Som ni vet så spelar ju min Melina Rumpnisse/Grådvärg och som förälder
är man då med och fixar ordning barnen, ser till att de kommer in på
scenen som de ska o.s.v.
Det härliga är just den mysiga atmosfären som omger hela föreställningen!
Alla skådespelare är så himla härliga och gulliga och verkligen månar om
barnen (vilket ju gör ett mammahjärta glatt!!!!!)
Här kommer lite bilder......


Mitt lilla hjärta som läskig grådvärg!


Huu ett helt gäng läskiga Grådvärgar......AKTA ER!!!!!!

Självaste Borka har uppvärmning med hela gänget innan
det är dax att gå in på scenen - här kommer
bilder på roliga Rubber Chicken


Härliga rövare och Grådvärgar in action


Ser ni vad kul de har? Och gissa om de blir taggade inför föreställningen!!!!

Härliga My Blomqvist som är regissör för Ronja Rövardotter är en riktig
SUPERKVINNA i mina ögon......
Hon är sångerska, skådespelare, barnboksförfattare m.m.
I kväll köpte jag hennes bok Snårpan och den hemliga manicken
till Melina........

Kolla in hennes webshop - den finns faktiskt till specialpris nu!!!!!!!

I morgon är det PREMIÄR och det ska bli så himla KUL!
Som ni ser har jag inte pysslat (hi hi hi hi )
men det kommer väl nån dag..........

Hur som helst - HA DET BÄST

Kram kram - Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Så himla kul det verkar!!!!

2 Åsa
skriven :

när var det och vart