Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Liten vas........

har jag gjort av en glasburk.
Väldigt enkelt - svart papper, spets och så lite blommor och så....


Ser ni.......jag har plockat GULLVIVOR!!!


Fint papper inköpt på gredelin, små bokstäver som bildar ordet flowers.

Tänker att det kan va´kul att fixa till en liten vas om nån fyller år
och då kanske sätta på en tag med GRATTIS!

Så spara nu era små glasburkar ;)

Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 KatarinaR
skriven :

Vilken bra idé!

Blev ju jättesöt vas.

Nu ska här sparas burkar!

2 Yoli Design
skriven :

Åhh så läckert... :D

Jag älskar dina tags i inlägget nedan!! Superfina!! :D



Kraaaaaaaam

3 Camilla
skriven :

Så söta och vilken bra idé!!!! Då får man börja spara burkar då;)

4 Annelie
skriven :

Vilken kul ide. Jätte fin!!!

Och tack snälla för dina goa ord hos mig, blir ju generad ju!

Tack tack