Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Tags

I kväll har jag och Mammsen gjort tags.
Bra att ha färdiga och sätta på kort!

Här visar jag några


En stor och en liten tag, olika distressade med med samma textstämpel på.


På dessa tags har jag stämplat ett hjärta...


Visst blev trädstämpeln fin på tagen? Nalletagen passar till en nyfödd kanske....

Så har ni inget att göra nu kan ni ju alltid göra tags =)

Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tesa/Therese
skriven :

Man kan aldrig ha för många tags. Jättefina blev dom. Kul att du och din mamma delar intresset med papperspyssel:) Det gör även jag och min mamma, samt mina 2 systrar. Ha det gott!!



Kram Tesa

2 Alexandra
skriven :

Tags är verkligen hur kul som helst att göra! Trädstämpeln blev verkligen riktigt snygg!

3 Annelie
skriven :

Gillar också trädstämpel tagen. Dom andra också men den föll mig i smaken extra. Jag scrappar också med min mamma, det är ju skit kul. Vi är sååå lika i ALLT, utom vårt scrappande, kan inte bli mer olika. Babbel babbel.

Tack för titten hos mig. Blir så glad varje gång!!!

4 Maiden
skriven :

Sicka läckra tags!! :-)

Tack för dina snälla kommentarer hos mig - blir så glad!

Måste ju även säga att skorpionen längre ner ser fruktansvärt läskigt ut.... Huu!!!

Kram

5 emmy
skriven :

Supersnygga tags! Håller med, det är kul att göra tags!

Och din trädstämpel är ju bara helt underbar!

6 Pia
skriven :

Ja så fina tags,,,, Måste prova det nån gång,

Kram Pia