Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Tävlingsbidrag

Gredelin har en skisstävling som jag valt att delta i.
Så här ser skissen ut - temat är bröllop.....



Och här är min tolkning

Valde foton från mammas & pappas bröllop, och därgör blev färgvalet
svart, vitt, grått & brunt. Kunde inte låta bli att tillsätta lite rosa=)
Men liiiiite färg skadar väl inte?


Jag kallar LO´n Bröllop a la 60-tal och visst syns det på fotona att det är 60-tal?
Jag tycker hjärtbården är så söt som sitter runt fotomattan....

Måste ju visa nåt sött oxå

Melina med en av våra kaninungar - så himla SÖÖÖÖT!!!

Sen lite reklam:

Missa inte premiären av Ronja Rövardotter 2010 i Kolmården i sommar. Ett samarbete mellan Chopp Event och First Camp.
Speldatum: 28/5 – 14/8.



Familjepaket till Ronja Rövardotter!
Dessa kan bara köpas via Skandiateatern

Lillfamiljen ( 4 pers ) 500 kr ( ord.pris 680 kr)
Familjen ( 5 pers) 600 kr ( ord. pris 850 kr)
Storfamiljen ( 6 pers ) 700 kr (ord.pris 1020 kr)

Man får fördela antalet vuxna o barn som man vill. Familjer så alltid olika ut.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Jättebra Petra,man ser korten här hemma, men när jag såg detta så kom jag ihåg hela dagen, fr.7.00-!!!!. Morso

2 Kat!
skriven :

tack, väskan var jättelätt att göra finns masssssssssssor av mallar hos:

http://www.melstampz.blogspot.com/

3 Camilla
skriven :

Lycka till i tävlingen. Hoppas du vinner! Och gudars vilken söt liten kanin!!!!!!!!!

4 Linda
skriven :

Tack ska du ha!

Tyvärr har jag svårt att hinna med och baka till mitt i veckorna. Och helgen innan är jag fullbokad tyvärr.



Mvh Linda