Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Underbar Premiärkväll!

WOW vilken succé det var igår när Mattisrövarna, Borkarövarna,
Ronja, Birk och de övriga intog scenen på Trollberget!
Publiken stod upp och applåderade och min älskade lilla
tjej blev så glad så det tårades i hennes ögon (för att inte tala om mina=)
Tänk att vara 7 år och få vara med om något så stort....det är LYCKA!!!!!


Ser ni glädjen?


Melina med Fantastiska My Blomqvist som regisserade Ronja......
Hon har lärt vår lilla tjej så mycket och vi är så himla glada för det!

I morgon kommer jag nog kunna visa lite nyskapat.....
Ha en underbar lördag - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Ohh, vilken toppen teater,det var verkligen bra,o vilka skådespelare BÅDE vuxna o BARN, helt underbara,Melina jag visste inte att du kunde vara så konsentrerad på det du gjorde.Ha det lika roligt i fortsättningen. Mormor