Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Manligt bokmärke

Hallå!
Som rubriken säger så har jag gjort ett bokmärke......
Svågern fyller nämligen år idag och vi gav honom ett presentkort
så han kan köpa sig ett par böcker.
Fixade till ett bokmärke.....med ena armen i gips.....bara det:)


Toksnyggt mönsterpapper (tycker jag) och sen en bit utriven ur en gammal
bok. Ovanpå "here" har jag lagt krackeleringsgloss.

Här kommer även ett foto på......


Mammas hund Suzette i blåsten - värsta öronen!

Nu längtar jag tills i morgon då stygnen i armen ska tas bort
och förhoppningsvis slipper jag äntligen gipset.......
gissa om det ska pysslas då!!!!!

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Alexandra
skriven :

Oj oj, stort pysselabstinens som ska få utlopp? =) Hoppas att du slapp gipset! Tycker det var mycket bra pysslat av dig att få ihop ett bokmärke med ena armen i gips!

2 Nina
skriven :

jätte fint märke, bra jobbat. Jag har frågat efter dig på jobbet, du saknas :) krya på dig. var står ni på julmarknad? kram nina