Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Trist värre............

är det här!!!!!
Har ju inte pysslat så mycket på läääänge, men nu var jag på G igen
eftersom tiden nu kommer då man ska stå på marknader!

Det blir inget pyssel.......ramlade i skogen i måndags när jag plockade
svamp och fick en fraktur i armbågen.
Väntar på operation, ev i morgon........
Nu är armen gipsad i 45 graders vinkel från armhålan ner till knogarna!

Tur att man har lite betong att sälja......

Visar lite foton i alla fall :)


Bråviken som glimtar....


Tur vi har som bor så här............


Melina med Suzette och Champis (min kollegas hund) på en av
våra skogspromenader


Mums på kvällsmackan!!!!

Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tesa/Therese
skriven :

Usch vad tråkigt med armen:( Hoppas det blir bra snart!

Kram Tesa

2 Camilla
skriven :

Men så trist!!! Hoppas du kryar på dig FORT! Kul med marknader :)

3 Alexandra
skriven :

Vad tråkigt med armen =( Spännande med marknader, vilka ska du stå på?