Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Äntligen pysslat!

TJOHO jag har pysslat!!!!!!
Systerdottern har fyllt år, och min inspiration är ju noll......
Surfade in till Tesaprickiformar och fick inspiration av hennes fina kort som jag liftat.
Mitt kort blev svart och lila och ser ut så här


Visst blev det läckert med fotomattan?

Idag är det ju Påskafton, och jag planterade påskliljor i två betongkrukor
som jag gav bort idag


Den lilla krukan, lade i småsten och satte i ett ägg som jag gjort....


Ett styrolit-ägg som jag decoupagat blad från en gammal bok på.
Sen en fjäder, blommor, gul floss och GLAD PÅSK - stämpel


Den större krukan har ett blad på kanten....


Samma ägg här...... med bokblad fast rep runtom.

I morse gick vi på en underbar morgonpromenad i naturreservatet som vi bor
"granne" med....... lite foton kommer här!


Alliz spanar på nåt spännande


Så fint med alla vitsippor


Visst är det fint?

Hoppas ni alla har en HÄRLIG PÅSK!!!

Kram Petra/Trollet
(som längtar tills huset byggs ut nu i sommar så jag får mitt PYSSELRUM!)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tesa
skriven :

Kortet blev kanon. Nu när våren kommit börjar det klia i betongfingrarna;)

Kram Tsea

2 KatarinaR
skriven :

Fin färgkombination på kortet och så fina blomkrukorna blev med äggen i!