Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

2 dopkort till samma pojke!

Fick beställning på två st dopkort till samma pojke....
Valde att göra ett "vanligt" samt ett dopklänningskort.


Vit cardstock, mönsterpapper m blå rosor och kors samt PysselPassions
stämpel som är färglagd med distress ink.


På tagsen skrev jag namn, kyrka och datum, även en fjäril m stickles fick va´me´


Insidan med biljetter och en "skrivruta". Kunde inte låta bli att ha med en
nalle oxå.

Det andra kortet gjorde jag som en dopklänning

Spets uppe i halsen och så en gul ros. Blå band som hänger ner....


På insidan skrev jag en text av Kahlil Gibran, och sen naturligtvis en
liten textcirkel......

Det var jättekul att göra dopkort...var länge sen
Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mormormargareta
skriven :

Jättefina kort båda två! Kul att du gjorde dem så olika!

Tack for rara ord hos mig!

Ha det gott under veckan!

2 Annelie
skriven :

Nämen hej. D va längesen jag var här och tittade. Super söta dop kort du gjort.

3 Ziro
skriven :

Jättefina dopalster! Jag gillar den där texten av Kahlil!

4 Paula Wiktorell
skriven :

Hej Petra!

Du är verkligen duktig på att skapa. Hoppas att allt är bra med dig och familjen. Arvid pratar faktiskt fortfarande ibland om Melina och alla tjejer bedöms efter henne.

Kram Paula

5 Nina
skriven :

Så fina dopkort du gjort, dopklänningen är bara så fin. Kram Nina

6 Åsa/asamia
skriven :

WOW så många fina saker du gjort! Dopklänningen gillar jag massor!!