Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Grattiskort i brunt och rosa

Faster Margona fyllerår, så jag knåpade ihop ett kort till henne!


På remsorna som sticker ut står det Margona, men jag har glossat så det blänker
och syns inte på fotot.


Insidan med ett ordspråk..... tycker jättemycket om kakpappret!!!

Sonens fotbollstränare är tokig i adidas, så jag knåpade ihop en liten
babysko till henne i adidas-stuk!


De tre vita ränderna, fotbollsknapp och en liten hjärtbård.


En tag med tränarens "favoritordspråk" - passar bra för fotbollskillar!

Nu ska jag fortsätta ta hand om min febriga dotter....... verkar va´många
baciller i omlopp nu!

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa/asamia
skriven :

Åååå så mycket fint du gjort! Dopskon blev en favorit, sån har jag aldrig provat på.

Tack för att du skriver en rad när du är in och kikar hos mig, det är så roligt att kunna hälsa på tillbaks.

Hoppas du får en fin dag

Kram ♥

2 Nilla
skriven :

Vad roligt att du börjat scrappa igen!!

Kram