Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Grattiskort till ett par

I går var vi hos vänner på födelsedagsparty.
Eftersom de firades samtidigt så gjorde jag ett gemensamt kort, modell större....
15 X 25


De fick varsinn "ruta"......hon fick en vinstämpel (Skogstokiga) och han fick en ölstämpel
(Skogstokiga). Hennes ruta är upphöjd m 3-D kuddar. Tagen är pappersklädd chipboard och
i ballongerna en massa gloss :)


Insidor tycker jag alltid är svåra..... men eftersom jag gillar ordspråk så kan
jag tycka att det passar bra att ha med ett sånt!
Här blandade jag olika blå papper.

Min mamma har skaffat en liten Lhasa Apso valp (min Alliz är Moster till den)
som heter Lilly......och hon är så KANONSÖT!


Visst är hon underbar????

Nu ska jag ta mig ut med min Alliz i -20 grader BRRRRRRR


Min fina söta Alliz!!!!!

Ha en härlig söndag - Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 stephi
skriven :

men vilket härligt kort du har gjort!

2 Cornelia
skriven :

Jättefint kort och en helt ljuuuuuvlig hund!