Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Godisburk till Alliz

När pepparkakorna tog slut fixade jag till en Godisburk till Alliz av den!
Har i nuläget bara scrappat locket, men tänkte även ge mig på själva burken sen.


Har använt ett "gottepapper", passande tycker jag. Glossat på hunden....


Alliz verkar gilla burken (eller mest innehållet såklart)


MUMS!

I morse på vår skogspromenad tog jag den här bilden

Så fin soluppgång!

Sen kom vi hem, nöjda & trötta men då hoppade Alliz upp i soffan till.....

barnen och lade sig tillrätta hos dem - morgonmys!!!!!!!

Njut av dagen - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla!!!!!!!!!
skriven :

Vad roligt att du börjat blogga igen!!

Alliz ser att ha funnit sig till rätta!

2 Camilla
skriven :

Så mysigt! Förstår att hon gillar burken ;) den var jättesöt.

3 sara s
skriven :

Söt liten vovve och vad roligt att hon verkar trivas. Smart att altra en burk till godiset!

4 KatarinaR
skriven :

Bra idé med altrad burk till hundgodiset!

Kanske min lilla pudelkille också vill ha en lite finare burk, till sitt levergodis. Får prata med honom om det, hihi..

Alliz verkar ha det mkt bra hos er!