Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Väsk-kort

Min kollegas mamma fyllde 70 år så då beställde hon ett kort av mig.
Jag gjorde ett väsk-kort, men mallen jag har är så liten.......
ville göra ett större så jag fick plats med stämpelmotiv på.
Bara att göra en ny mall, så nu kan jag göra flera stora väskkort;)


Tyvärr blev fotot suddigt :( men som synes blev det en rosa väska,
Magnolias stämpel, chipboard målad m rosa akrylfärg, skrev 70 på och sen en massa gloss.


Baksidan med biljett, blommor, fjäril och metalltag..... G som i hennes namn!


På locket står Jubilarens namn och här syns "låsanordningen" öljetter
och sidenband.


Insidan med en tagficka och en ruta med plats för namnen.
På tagen står det vad hennes present är.......

Det var riktigt kul att göra väsk-kortet, kommer nog tillverkas fler....

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 MormorMargareta
skriven :

Så läckert väskkort! Kul att se ett kort i annat format och form - sånt är jag lite dålig på!

Kul att du hittat in till mig - tack för rara ord!

Ha det gott!!!

2 Camilla
skriven :

Vilket jättesnyggt väskkort!

3 Niwa
skriven :

Fin väska,har inte sett den typen av väska innan.