Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Minitavla till köket

Det här med decoupage var ju riktigt kul, så jag gjorde mig en passande tavla....
Jag är ju en riktig "kaffekärring" så motivet är för mig klockrent:)


Först satte jag dit en servett m text och så kopparna och snäckan över.
Tycker om att texten går igenom.


Runtom satte jag en virkad spets, blommor och ett tunt lädersnöre.

Sen några hundfoton oxå......


Vår fina Alliz som leker med mammas lilla valp. Hon heter Lilly och är oxå en
lhasa apso, samma som Alliz.


Melina & Alliz nere vid Bråviken....nu är isen på väg att gå upp.


Dennis & Alliz njuter av solen på altanen.

Hoppas alla får en härlig lördag!

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: