Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Bröllopsinbjudningar

Idag har jag levererat 60 inbjudningskort till Bröllop!
Brudparet ville ha korten i färgerna svart/vitt/silver och
så här blev de!


Ringarna är embossade i silver och rosetten
fungerar som "lås"


Insidan med hjärta i silver, vita "pluppar" och vit fotomatta.
På högersidan inbjudan som jag skrivit ut på datorn.

Jag tycker att de blev enkla och stilfulla, och så kul när
Brudparet blev nöjda!!!!

Ha en härlig torsdagskväll
Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda Runn Hägerström
skriven :

De blev ju hur fina som helst Petra!



Kramar Linda

2 Liselotte Tärning
skriven :

Så stilrena och smakfulla, verkligen min smak.

3 Milla
skriven :

Fint du gör mamma <3