Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

två bröllopskort, lika men olika

Hallå!
Blev lite pysslat i helgen, ska stå på marknad 5/5 så det är bäst att ha lite tillverkat då!
Jag målar ju upp en massa stämpelmotiv och har att plocka av, och detta brudpar kommer från PysselPassion.
 
När man gör till marknader så blir de mer "enkla" tycker jag....... vid beställning så kan man ju ha med namn, datum osv......
 
Närbild på blommorna, rosen fick "daggdroppar"
 
En mindre ram på detta kort, men samma stämpel.
 
Se om det blir nåt pysslat idag.....är hemma med magsjuk dotter
Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cornelia
skriven :

Usch, magsjuka är inte kul. Hoppas att hon kryar på sig snart!

Fina kort du har gjort. Lycka till med försäljningen!