Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Mellandagserbjudande

Jag har nu sålt Forevers Produkter i ett år och vill fira med med fina mellandagserbjudanden!
Dessa gäller mina trogna kunder och Er som ännu inte provat, men vill göra det!
Erbjudandena gäller fram till 13/1
Vid köp av enstaka produkter ger jag Er 10% rabatt
 
Erbjudande 1: Köp tre valfria dunkar Aloe Vera Gel och jag bjuder på en valfri produkt för ett värde av 190:-
                        Välj på Aloe Vera Gelly, Aloe moisturizing Lotion, Aloe Lotion, Aloe Heat Lotion, Gentlemens Pride
                        eller Aloe Sunscreen
 
Erbjudande 2: Köp två valfria dunkar Aloe Vera Gel och du får en Forever Bright Toothgel eller
                        Avocado & Limetvål på köpet
 
Erbjudande 3: Köp en burk Argi+ och en valfri dunk Aloe Vera Gel så bjuder jag på en Aloe Heat Lotion
 
Erbjudande 4: 10% vid köp av Basic Skin Care Kit som innehåller
                        1 Aloe Scrub, 1 Forever Marine Mask, 1 Aloe Moisturizing Lotion och 1 Aloe Liquid Soap
                        Ordinarie pris 798:- NU 691 :-
 
Erbjudande 5: Vid köp av en hel box Sonya Skin Care Collection så bjuer jag på en Forever Marine Mask
                        (värde 210:-)
 
 
Vill Du vara Värdinna för en Hälso- eller Skönhetskväll? Om ja så får Du en extra värdinnegåva av mig, men bara om Du bokar och anmäler Dig till mig senast söndag 13/1.
 
Petra Karlstrand
0708-761338
[email protected]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: