Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Upp och ner......

är livet allt som oftast..... Har varit bara uppåt under våra semesterveckor, då har vi tagit dagen som den kommit och bara njutit och chillat men även fått en massa gjort. Söndagen innan jobbet skulle igång igen dog min biologiska mamma och som ni förstår så blev det en resa ner igen....extra jobbigt med tanke på att min bror dog i januari! Nu håller jag på att fixa med den andra begravningen för i år, och massa andra saker som den enda efterlevande! Faaaan vad kroppen skriker att den inte orkar ibland........ Vill inte vara med om detta men bara att bita ihop och köra på........ Måste då säga att det är tur att det finns energipåfyllning om dagarna!!!!! En sådan är Pippiteatern jag är med i (tillsammans med dottern) och ikväll hoppade jag in och spelade rollen som Sjörövarmadam, riktigt kul! I vanliga fall är jag pirat i andra akten och "skurtant/hemmafru" i första akten. Innan föreställningen drog igång så var jag tveksam om jag skulle fixa det, men så fort vi dansade in till Pippisången så flödade energin i hela Knäppingsborg! Wow, vilken feelgoodkänsla!!!!! Se till att hitta era positiva och energigivande tillfällen i vardagen, de behövs!!!!!
Kram Petra/trollet/Sjörövarmadam
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: